»

Tuesday 28 February 2012

Ke mana tumpah kuah, kalau tidak ke nasi


BAPAK BOREK ANAK RINTIK...
Hari ahad baru2 nih xtvt yg tak dirancang jalan2 di Mines Shopping Complexs.. Kalau nak jalan2 kat shopping complex, dah tentu banyak nak kluar duit... salah satu tempat banyak kuar duit saje2 jer… kat tempat mainan kanak2 & video games.. Paling kurang mau RM20 melayang.. bile dah start main sampai x hingat nak balik.. nak main yg tuh yg ni.. mmm..  pandai dieorg nih berniagakan.. setiap yg ade anak2 pasti akan merasa waktu2 begini… bagi family aku memang la wajib kalau jumpa tempat2 gini kat shopping complex sure kene masuk.. kat alamanda especially ..lepas main bowling pasti singgah..  hubby aku memang video games lover dari PS1, PS2, PS3 sume dh jadik collection peribadi.. anak aku Muhammad Adam Ikhwan plak terjebak  PSP.. 2 bulan sekali 4sure adam mintak hubby aku tukar games baru… skang gegirl aku NuR 'AISY IRDINA HANY pun dah terjebak ngan abah dan abang die... mmm... abislar.. bab2 nih abah die memang pandai layannzz anak2 aku..

SifOO..
khusyuk x hingat..
mmm.. anak ibu terpaksa berdiri sbb tak sampai..
Adam... pun x sampai..
dab besar leh bawak F1 yerrr...
adam tunggu turn.. lpas nih... ishhh
macam nih kakak, abah ajar... tekan nih.. pusing sini... bla bla bla..
good girl..
kat rumah x puas..








3 comments:

  1. Budak2 sekarang dh pandai...aku dulu tak reti main2 game nie...anak2 aku pun sama...uishhh

    ReplyDelete
  2. :P makngah azie dieorg pon suke la men game mcm nih. makcik bprek anak buah rintik sat g akan di upload kan gambarnye di FB.

    ReplyDelete