»

Sunday 13 May 2012

Taekwando


Adam excited nak belajar taekwondo...  minggu lepas ari jumaat, adam ade bawak balik borang pendaftaran pengambilan pelajar baru Taekwando SK Kota Warisan.. tarikh 5/5/2012 @ 12/5/2012 hari Sabtu pukul 5ptg – 6.30 ptg. Adam punye excited tak sabar2 nak join.. tapi abah kate minggu nih tak dapat gie nak abalik kg Muar.. perggghhh adam punye bonyok dan muncung sedepa… aku pujuk adam minggu depan kite gie register yerr .. explain lar skit kata dam bg die cool dan ceria skit… J “janji tau ibu!!!” “OK..”

Anyway, today aku nak story pasal first day anak aku belajar seni bela diri taekwondo di Dewan Terbuka SK Kota Warisan, 12/5/2012.. mmmm.. sepeerti di duga.. paling excited anak aku yang lelaki tu le... dari last week nak sangat gie start kelas. Sampai merajuk la adam  last week.  So minggu ni memang janji ngan adam boleh gie kelas Taekwando tuh...  

Settle register adam… tapi perrrghhh… yuran + duit baju = RM140.. utk anak tersayang… OK lar… pejam mato jerr..

Korang tengok la reaksi anak-anak aku ni.... bukan main lagik!!!









1 comment:

  1. Salam.. boleh share no. tel guru taekwondo..
    azlynn@dca.gov.my

    ReplyDelete